Alla inlägg under juli 2013

Av Madde - 23 juli 2013 14:45

Nämen hoppsan.. det var kanske ett tag sen jag bloggade åxå :/

Det är ju så på sommaren, då är man ju ute å myser i solen å de regniga dagarna så är man bara apless så då vill man absolut inte göra nåt annat än att ligga under täcket :)


Mycket har hänt åxå.. några saker kan jag inte skriva om riktigt ännu, men ja det är både positiva saker å negativa..

Jo, ni kanske undrar hur midsommar blev?

Josåatt, jag å Ella hamnade på middag å lite mys hos några gamla vänner till mej å Åsa där på midsommarafton :)

Vi hade sjukt kul å kom inte hem förrän sent på natten, å då fick jag lite kaffegäster.. japp sent på natten, menmen, så är det ibland.


Midsommardagen spenderade jag å Ella med att avlägga ett besök i Viskan på parken :)

Å det ångrar jag inte för fem öre ;) trevligt folk som kom fram å ville surra skit å ja, massa toook hela kvällen bara, som vanligt när jag å Ella träffas :p


Sen har det väl inte hänt så mycket mer, på en månad *hahaha haha* nä men jag har jobbat, varit sjuk å jobbat ett par dagar å nu är jag sjukskriven igen.

Axeln å nacken har sagt upp sej totalt å med tanke på mina nya arbetsuppgifter (städa å handla) så tyckte dr att det är bättre att jag vilar upp mej 2v, äter muskelavslappnade å går till en sjukgymnast å sen får vi se därifrån.

Vissa dagar har jag så ont att jag inte ens kan använda höger arm å ha det så å samtidigt bära matkassar... NÄÄÄÄ


Idag saknar jag Simon sååå otroligt mycket, jag har inte träffat honom på snart en vecka (imorrn).

Han har åkt på semester med mina föräldrar, så han har varit på Kolmården å Tomteland :)

Kul för honom, men trist för mej som blir lämnad ensam hemma utan min älskling.. tur dock att jag har min andra älskling att mysa med då ;)

Ja, det var en av sakerna som jag vill men inte kan skriva om ännu.. fast en lite cliffhanger måste ni ju få å ;) ;)


Nu ska jag ta å fortsätta mysa i solen på ballis..


Pözz


  Saknar mina grabbar....

Översätt/translate

Presentation


Jag är en halvgalen mamma på 31 år som bor med sonen Simon i lilla Timrå. Här kommer ni att få läsa om mina ups and downs, kärlekslivet, om kärleken (eller ska man säga besattheten) till Mötley Crue.
Enjoy!!

Instagram

Instagram

Facebook

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards