Alla inlägg under augusti 2013

Av Madde - 31 augusti 2013 09:04

Herregud vad jag har blivit skitdålig på att uppdatera bloggen nu för tiden :( Det måste ju bli en förbättring SNART!?
Men har ju några ursäkter som jag hoppas att ni kan godta... jag jobbar å står i å har världens bästa älsklingar som tar upp resten av min tid :)

Idag ska vi (jag, älskling, Simon å min pappa) åka å kolla på lite bilar - igen!
Ja, älskling å jag var på backtävling förra helgen men då var Simon hos pappa så det blev bara vi två då.
Å den dagen var tamejfan den längsta i mitt liv.. förklaring kommer ii ett senare inlägg ;)

Nu ska jag väcka hjärtat å sen måste jag å Simon gå å morgonkissa å fika lite innan pappa/morfar kommer å hämtar oss.

Simon i sina nya hörselkåpor

Av Madde - 11 augusti 2013 02:02

Älskar dej för den du är.
Älskar dej för den du får mej att bli.

Tack för att du fått mej att uppleva lyckan igen, du får mej lyckligare än jag varit på väl länge <3

Översätt/translate

Presentation


Jag är en halvgalen mamma på 31 år som bor med sonen Simon i lilla Timrå. Här kommer ni att få läsa om mina ups and downs, kärlekslivet, om kärleken (eller ska man säga besattheten) till Mötley Crue.
Enjoy!!

Instagram

Instagram

Facebook

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards