Alla inlägg under november 2013

Av Madde - 23 november 2013 12:30

Lilleman är lite småhängig så vi har en mysdag idag.. hade planerat att åka in på Birsta en sväng, men nää vi hoppar det idag då   

Ok, att det "bara" är lite snuva och att han säger att han har ont i halsen, men jag vet själv hur det är att tvingas gå runt där nere när man är lite sjuk.. plus att vi måste stå och vänta på bussen dit o hem sen.. NÄÄÄÄ.

Sen så känner jag mej inte riktigt 100 heller, så då passar vi på att mysa ordentligt innan Simon åker till Viskan imorrn.


Ja, det var ju ett tag sen jag skrev, nästan en månad, men det har inte hänt så supermycket..

Händer ju liksom inte så mycket när Simon är borta varannan vecka och de veckorna han är hemma här, så är han på dagis hela dagarna   

Men nu den 1/12 så blir jag arbetslös igen (som det ser ut nu) så då blir det lite Simon/mammamys om dagarna :)

Som jag har längtat - faktiskt..

Är ju skönt att ha nåt att göra och kliva upp till på morgonen, men mitt hjärta gråter av att inte kunna vara med Simon så mycket som han och jag vill.

Det är inte så kul att ha en ledsen Simon som gråter på kvällen för att han hellre vill vara hemma med mej och mysa för att han saknar mej    

Ja, jag vet att det bara är att bita ihop och att han måste lära sej, det behöver jag inga pekpinnar för MEN får jag inte tycka att det är jobbigt iaf då???


Snart är det ju dax för 4årskalas åxå    mammas lilleman blir storeman... (men han kommer alltid att vara lilleman).

Jag har inte köpt nåt ännu, och har absolut ingen som helst aning om vad jag ska köpa heller... men har några funderingar.

Sen efter allt kalasande så är det julklappar som ska öppnas å  

MÅSTE verkligen börja på att inhandla så snart som möjligt!


Näe nu ska jag ta mej en macka till kaffet å sen får vi se vad vi hittar på.. disken står ju och hånskrattar åt mej i köket så det lär nog bli en repa med den å   


Översätt/translate

Presentation


Jag är en halvgalen mamma på 31 år som bor med sonen Simon i lilla Timrå. Här kommer ni att få läsa om mina ups and downs, kärlekslivet, om kärleken (eller ska man säga besattheten) till Mötley Crue.
Enjoy!!

Instagram

Instagram

Facebook

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards