Alla inlägg den 2 december 2013

Av Madde - 2 december 2013 16:15

Ja ni.. idag är det 13 dagar kvar till lilleman blir 4 :) Ibland undrar man vart vägen har ta´t vägen.. det var ju typ bara igår som han kom till oss.. men nää då :)

Egentligen är det ju dagis imorrn, med de "nya" tiderna 9-14, men han har lite hosta och är lite snuvig fortfarande så då passar vi på att ta en mysdag.. är ju första veckan som jag är hemma nu, så jag tänker utnyttja det till fullo med att spendera så mycket tid med mitt lilltroll som möjligt :) :)


Som sagt 13 dagar kvar och alla presenter är inhandlade, dess värre är det med julklapparna!?

Har inte en susning om vad vi ska ge honom och det är ju bara 22 dagar kvar dit!!!

Tänkte ta en dag i Birsta och finula lite.. men vet inte när..

Simon och jag ska ner nån dag i veckan och lämna tillbax mina arbetskläder på jobbet, så kan passa på att kika då kanske ;)


Är det nån som vet av nåt skoj som händer på nyår, apropå inget alls??

Känns som att jag skulle behöva komma hemifrån ett tag.. nog för att jag var ut i helgen, eller ut o ut.

Middag och sen kolla på ett band på Namo här i Timrå, var riktigt trevligt :)

Men efter allt tjaffs som varit ett tag och som verkar hålla i sej, så känns det verkligen som att jag MÅSTE hemifrån för att samla nya krafter!!!!


Förstår liksom inte varför inte mitt liv kan bara flyta på utan större bekymmer.. näää inte om man heter Madde heller.. är det inte strul med hälsan så är det strul med kärleken.. eller strul och strul..

Mina jäkla gamla demoner som spökar och får mej att må skitdåligt och fundera över allt skit.. 

Kan liksom verkligen inte ta till mej det att han verkligen älskar mej, säger han iaf (ja, till och med nu skriver jag det.. ni ser).. VARFÖR kan jag bara inte släppa de onda tankarna och go with the flow???

Nää ist ska man få ont i magen och fundera på om man verkligen kan lita på honom..

Jaja, jag älskar iaf Niklas sååå otroligt mycket och jag önskar verkligen inte att jag vore så skadad som jag är, men det är rädslan över att bli sårad och lämnad som gör att jag blir totalt fucked up ibland :( :(


Jaja, nu ska jag ställa mej vid disken och sen blir det middag.

Sen hämta lilleman som ville äta middag och följa med mormor å morfar på Willys :)


PoK på er..


Denna stämmer så bra in på hur jag känner för älsklingen :)

Översätt/translate

Presentation


Jag är en halvgalen mamma på 31 år som bor med sonen Simon i lilla Timrå. Här kommer ni att få läsa om mina ups and downs, kärlekslivet, om kärleken (eller ska man säga besattheten) till Mötley Crue.
Enjoy!!

Instagram

Instagram

Facebook

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards