Alla inlägg den 28 maj 2013

Av Madde - 28 maj 2013 16:00

Idag är det tisdag o det innebär ju att lilleman varit på dagis :)

Dessvärre så innebar det idag att vi blev fullt ovänner här hemma vid halv9 tiden imorse - som vanligt med hans morronhumör som han har efter sin pappa...


Aja, iväg kom vi o jag hade utv.samtal med Simons fröken o det gick finfint.

Sen så när jag kom hem så passade jag på att kolla efter en tvättid o trot på fan.. det fanns en ledig mellan 10-13, så det var bara att springa hem å hämta tvättpåsen det å slänga in i maskinerna :) :)


Idag tog jag mej en promenad till dagis inför hämtningen - brukar ju göra det om det är bra väder o nu har jag ju installerat runkeeper på mobilen så jag kan hålla koll på mej sj så att säga :p

Idag gick jag på ca 23 min (2,1km) så ja, jag är ganska nöjd för jag har ju fruktansvärt ont i ljumsen o höften idag så jaja, jag MÅSTE väl vara nöjd då :/


Nä nu måste jag göra mej iordning, ska följa med mamma på primärvårdsjouren.

Kanske blir en rad ikväll om vi har tur :)



Tidigare månad - Senare månad

Översätt/translate

Presentation


Jag är en halvgalen mamma på 31 år som bor med sonen Simon i lilla Timrå. Här kommer ni att få läsa om mina ups and downs, kärlekslivet, om kärleken (eller ska man säga besattheten) till Mötley Crue.
Enjoy!!

Instagram

Instagram

Facebook

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards