Alla inlägg den 14 september 2013

Av Madde - 14 september 2013 00:24

Nu måste jag ta itu med hårdhandskarna å skälla lite på läkarna på vc.. dels för att det inte gjordes nån riktig undersökning av mej i måndags plus att jag inte blir riktigt hjälpt för min trötthet.
När jag har varit där för den förut så har de bara viftat bort mina symptom å inte ens gjort en undersökning eller tagit några prover.
Å nu är det verkligen droppen..
Idag har jag varit så sjukt trött å ordentligt orkeslös.
Orkar ju bara sitta uppe ett par timmar innan jag känner hur jag måste gå å sova igen. Ja ni vet hur man blir när man är sådär dyngförkyld med feber.
Det är bara det att jag inte är sjuk..
Sen blir jag slut för minsta lilla grej, idag när vi skulle gå hem i från mamma så tog det nästan mer än dubbla tiden motför vad det brukar göra - bara för att jag var tvungen att stanna å vila längs vägen. En promenad på ca 500-800m!!
Mamma tyckte att jag skulle åka in på distriktsläkarjouren nån kväll ist för vc å säga som det är; de på vc skiter bara i det.. får se hur jag gör.

Nu börjar jag bli sådär för trött igen så det är väl dax att krypa ner i sängen snart då.. Blir väl en relativt tidig morgon imorrn då vi har lovat Simon att åka till centrum å köpa glass å godis :)

Har ni sett vilka fina kläder han har valt alldeles själv?
Å han blev super lycklig över att få ha på sej dem idag <3

Översätt/translate

Presentation


Jag är en halvgalen mamma på 31 år som bor med sonen Simon i lilla Timrå. Här kommer ni att få läsa om mina ups and downs, kärlekslivet, om kärleken (eller ska man säga besattheten) till Mötley Crue.
Enjoy!!

Instagram

Instagram

Facebook

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards