Alla inlägg den 9 april 2014

Av Madde - 9 april 2014 16:15

Jag har inte dött, överlevde natten mot lördag, men har inte haft tid eller energin att blogga..


Men har iaf kommit på varför jag är så ofattbart rädd över att sova ensam; det har absolut inte nåt att göra med att jag är mörkrädd, för det är det sista jag är!

Min skräck kommer ju när jag vet att jag ska lägga mig och sova - ensam och det kommer ifrån när jag har haft mina episoder av sömnparalys!

Det är ju därför jag är rädd.

Har ju bara haft det två ggr, men spåren sitter ju i..


Jaja, idag har jag och Simon varit hos min mamma, han är kvar där nere nu för att äta och jag ska väl försöka hitta på nåt i middagsväg jag å..

Har känt mig så ledsen och ensam idag, sen så har jag ju den där jäkla värken som ställer till det för mig.

Var på Birsta med Lilleman igår, idag har jag haft så ont att jag bara satt mig ner hemma hos mamma förut och storbölade.

Inte bara pga värken utan pga oron som växer sig större ang detta med ny praktik och besöket på vc.

Jag ska ju utredas ordentligt den 29 om hur mycket arbetsförmåga jag har, men med min vanliga otur med läkare så får jag en (återigen) som tycker att jag har 100%.

Och då är det bara att ge sig ut och förstöra kroppen ännu mer.

Såhär ligger det till i nuläget; AF anser att jag har 0%, fk och vården 100% medan jag och mina handläggare på loa tycker mellan 50-75%.

Så vi får väl se..

Sedan jag fick veta att jag ska ut på en ny praktikplats snart igen, så har jag återgått till mina sömnlösa nätter och min panikångest har växt på sig igen.

Och det har verkligen inte nåt att göra med att jag INTE vill jobba, men är såå rädd att jag ska få uppleva ett helvete, med personal som inte lyssnar på mig och att jag kommer arbeta ihjäl mig.

Men hoppas på det bästa :)


Sen så är det en till sak som går runt och äter på mitt mående, men det är inget som jag varken vill eller kan ta här.. Ni som har lösen till den privata har ju läst..


Nämen, middag var det :)

Pöss på er..

Tidigare månad - Senare månad

Översätt/translate

Presentation


Jag är en halvgalen mamma på 31 år som bor med sonen Simon i lilla Timrå. Här kommer ni att få läsa om mina ups and downs, kärlekslivet, om kärleken (eller ska man säga besattheten) till Mötley Crue.
Enjoy!!

Instagram

Instagram

Facebook

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards