Alla inlägg den 12 april 2014

Av Madde - 12 april 2014 14:59

Jag och lilleman har varit ute nästan en timme idag, synd att solen hann gå bort och det börjat blåsa, men det var ju kul att få komma ut en sväng :)

Nu sitter han och kolla på Barnkanalen och har fikat ett sent mellis, eller som han sa: Mamma jag fick ju ingen frukost imorse, då vill jag ha den nu.

Hm, fick och fick, han VILLE inte ha nåt imorse så då är det bättre att han säger till själv när han är hungrig än att jag ska tjata och tjata :)

Dessvärre gick inte min huvudvärk bort under vår utevistelse, men jaja, det löser väl sig så småningom..


Snart ska vi ta och uppsöka mina föräldrar, pappa ska få skjutsa oss på affären (hatar att inte ha bil och att bo såhär ocentralt då bussarna bara går varannan timme).

Tänkte höra om Simon får äta där nere så vi kan hitta på nåt smaskigt.

Simon som är såååå kräsen på mat.


Nä nu på med kläder och iväg :)


//Pözz på er

Tidigare månad - Senare månad

Översätt/translate

Presentation


Jag är en halvgalen mamma på 31 år som bor med sonen Simon i lilla Timrå. Här kommer ni att få läsa om mina ups and downs, kärlekslivet, om kärleken (eller ska man säga besattheten) till Mötley Crue.
Enjoy!!

Instagram

Instagram

Facebook

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards