Alla inlägg den 2 juni 2013

Av Madde - 2 juni 2013 18:33

Haft en sjukt trevlig å helt underbar helg :)
Ja fredagen började med att Simon väckte mej med 38graders feber, men ja det kan man ju inte styra över.
På fredagseftermiddagen så blev det middag å efterrätt hos mina föräldrar å Simon fick sina efterlängtade jordgubbar som han tjatat om hela vintern!!

Igår var det lördag å då hade jag fixat barnvakt för jag skulle på Timrå torgfest :)
Självklart hade jag stannat hemma om Simon hade blivit sämre, men han hade ingen feber igår å ville själv vara hos mormor o morfar.

Iaf så hade jag en sjukt bra kväll med mycket skratt å mycket öl.. Trodde att jag skulle vara dålig idag, men fick tipset om ett glas samarin innan sänggående å det funkade faktiskt :)

Imorrn börjar jag att jobba igen efter en månads sjukskrivning.. Känns både bra å dåligt med tanke på att jag fortfarande inte känner mej riktigt bra. Men ska prova på iaf.
Fick ju ändrade tider nu pga mina sömn problem så jobbar jag nu 10-16.

Nää umgås med mina föräldrar lite innan vi ska gå hemåt.

// pöss

Översätt/translate

Presentation


Jag är en halvgalen mamma på 31 år som bor med sonen Simon i lilla Timrå. Här kommer ni att få läsa om mina ups and downs, kärlekslivet, om kärleken (eller ska man säga besattheten) till Mötley Crue.
Enjoy!!

Instagram

Instagram

Facebook

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards