Alla inlägg den 3 juni 2013

Av Madde - 3 juni 2013 23:18

Måndag idag, jag som skulle börja jobba idag, men Simon fick feber igen igår kväll plus att han var skithängig imorse så då tänkte jag att det är bättre att vara hemma med honom.


Så vid 13 tiden så var vi på VC för jag ville att de skulle kolla upp honom riktigt eftersom han är sjuk så ofta plus att han klagade på halsen typ hela tiden.

För att göra det hela kort så blev det halsprov å blodprov som han klarade galant å ordinerad vila en vecka o samma för mej eftersom jag fått ont i halsen åxå - oväntat va? NÄÄÄÄÄ


Ja, annars då... Simon sover, efter att ha varit lite jobbig, fast ja, det får man vara med feber i kroppen å halsont :)

Han vilade en stund förut o efter det var han pigg som en ja jag vet inte vad.

Dansade till   Mötley   o gjorde mamma ännu mer stolt ;)

Men sen var det som att slå av strömmen å det blev illa igen, menmen sånt får man ta...


Nu eftersom Simon har börjat visa sina riktiga gener (musiksmaken) efter mej å verkligen diggar som fan till Mötley, så har jag bestämt mej för att köpa honom en Mötley tisha ju... det måste ju pojken ha, eller hur?

Ska köpa en till mej själv å, så då kan jag passa på att leta en åt honom på samma gång :)


Favvolåten just nu för lilleman är en riktig gammal goding från Mötleys första skiva, Too fast for love.. nämligen så är det denna som han diggar till:


Självklart lägger jag in den officiella musikvideon åxå.. så ni kan passa på att dreggla lite (jag över Nikki o Tommy) :p


Innan jag avslutar å går å tar nåt varmt för min onda hals, så lägger jag in Simons dansvideo från ikväll å.

OBS: Jag pratar lite o det låter för jäääävligt plus att jag inte orkar rotera den, men den är bara 33 sek eller så, så det kan ni ha överseende med ;) ;)



 

Översätt/translate

Presentation


Jag är en halvgalen mamma på 31 år som bor med sonen Simon i lilla Timrå. Här kommer ni att få läsa om mina ups and downs, kärlekslivet, om kärleken (eller ska man säga besattheten) till Mötley Crue.
Enjoy!!

Instagram

Instagram

Facebook

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards