Alla inlägg den 16 juni 2013

Av Madde - 16 juni 2013 21:24

Skit tråkig kväll..
Har fastnat i "ensamhetstankar".
Känner mej såå otroligt ensam (trots att Simon är hemma) å bara känner för att gråta en skvätt eller två.

Önskar att jag hade nån att krypa ner under täcket med när natten kommer å som finns där när jag vaknar på morgonen.
Men det verkar jag ju bara kunna få drömma om :(

Nä nu är det slut med gnälliga Madde för ikväll.

Denna mannen tänker jag drömma om i natt åxå - Nikki Sixx <3

Bilden kommer från Google

Av Madde - 16 juni 2013 11:45

Sitter med kaffekoppen i högsta hugg å funderar på när Simon ska vakna till liv igen... han var uppe sent igår å uppe tidigt imorse så ja, nu ligger han å vilar :)

Vet inte riktigt vad jag ska tycka om det egentligen för vi ska ju i säng tidigt ikväll, men aja, det återstår att se hur bra (eller dåligt) det kommer att gå.

Vi behöver ju inte åka supertidigt på morron, han ska vara på dagis till 8 så det är lugnt... typ


Nästa helg är det ju midsommar, så om det är nån som har nåt förslag på nöje/aktiviteter så får ni gärna hojta till ;)

Har kanske Simon över midsommar, det beror på det :)


Vet inte mer vad jag ska skriva egentligen, har blivit den årstiden nu; man är ute o gör sjukt mycket saker, men när man ska skriva om sina dagar så är det helt tomt.

Haha, eller det kanske bara är jag som är så?

Minnet börjar svika, åldern vettni ;)

Översätt/translate

Presentation


Jag är en halvgalen mamma på 31 år som bor med sonen Simon i lilla Timrå. Här kommer ni att få läsa om mina ups and downs, kärlekslivet, om kärleken (eller ska man säga besattheten) till Mötley Crue.
Enjoy!!

Instagram

Instagram

Facebook

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards