Alla inlägg den 5 juni 2013

Av Madde - 5 juni 2013 16:37

Less på denna hals, så om nån vill ha den så ger jag mer än gärna bort den?

Jag har liksom inte blivit sjuk ännu å tror inte att jag kommer att bli det heller, för ja det känns inte så i kroppen, mer än att jag har så sjukt ont i halsen varje morgon :/


Simon har feber idag igen, så han sover nu.. igår var det bra å vi bakade chokladbollar på kvällen (hans såg mer ut som.. ja jag tänker inte säga det, ni som har fb å insta har ju sett), men idag är han hängig igen :(

Undra när han ska få bli bra igen, men det är väl som de säger, har man en ordentlig halsvirus så får man hög feber?!

Jag ska ju jobba till v så han får vara hemma med mormor ett par dagar i värsta fall å blir han inte bättre så ringer jag vc igen!!


Blir snart en ny tatuering för mej å... ÄNTLIGEN kanske man mer ska säga :)

Är ju snart 7år sen sist.. 3:an kommer att bli Simons namn å födelsedatum på handleden.

Har tagit reda på pris å så o jag känner att det var helt överkomligt att spara till det så here we go :p

Nr 4 är åxå inplanerad, men den får vänta tills jag har pengar som sagt å är ingen hets med, men om det är nån som vill fira mej på min födelsedag i september så vill jag helst ha pengar..

Vad det är ja, det får ni vänta å se tills den är klar, annars vet jag att det kommer att vara vissa som kommer med sina elaka kommentarer...


Fick hem min nya bok igår å :)

Sitter just nu eller ja kanske inte precis nu, men jaja, å läser The Dirt å igår så fick jag hem Nikki Sixx:s The heroin diaries.

Längtar som fan tills jag ska börja läsa den :)


Nä, nu ska jag väcka Simon å se om han vill äta idag, lillstackarn som inte ätit på flera dagar pga halsen :(


// Pözz

Översätt/translate

Presentation


Jag är en halvgalen mamma på 31 år som bor med sonen Simon i lilla Timrå. Här kommer ni att få läsa om mina ups and downs, kärlekslivet, om kärleken (eller ska man säga besattheten) till Mötley Crue.
Enjoy!!

Instagram

Instagram

Facebook

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards