Alla inlägg den 3 oktober 2013

Av Madde - 3 oktober 2013 23:06

Allvarligt talat så blir jag snart galen på detta..
Jag vet att jag alltid klagar på att jag inte blir sjuk på en gång när jag känner att det är nåt på G, men denna gång är det tamejfan omänskligt!
Har sedan förra lördagen haft sjukt ont i halsen å huvudet.
I måndags å tisdags på jobbet satt jag med halsduk på hela dagarna å åndå frös jag!
Nu har jag varit hemma sen igår å kommer att vara det imorrn åxå.
Orkar inte jobba med denna ständiga värk i skallen plus frossan från helvete som kommer titt som tätt.

Annars då?
Joo det är bra, kunde ha varit bättre men det är nåt som tynger min hjärna mer än förkylningen.
Men det lär väl åxå bli bättre så småningom.

Klippte av mej håret lite ikväll efter badet :) Så nu ska jag bara fixa frillan jag vill ha (side cut) å sen bleka det så är det klart :)
Nu skulle jag vilja gå å lägga mej så det får väl bli det då.. trött delux

Go'natt på er

Översätt/translate

Presentation


Jag är en halvgalen mamma på 31 år som bor med sonen Simon i lilla Timrå. Här kommer ni att få läsa om mina ups and downs, kärlekslivet, om kärleken (eller ska man säga besattheten) till Mötley Crue.
Enjoy!!

Instagram

Instagram

Facebook

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards