Alla inlägg den 22 oktober 2013

Av Madde - 22 oktober 2013 12:45

Ojoj... detta med jobbsökande när man har en hängig trotsig blivande 4åring hemma är ju inte det lättaste heller, men nu är det gjort iaf.

Gudskelov så behövde jag bara söka tre st denna månad just pga att jag är sjukskriven 50%.


Det jag tycker är mest jobbigt å svårt med det hela är att jag enligt af ska söka jobb som passar mej, men jag vet ju inte vad jag klarar av å inte hur många timmar jag klarar.. men aja, får prova mej fram iaf, inte mer än det.

Men är det nån som har ett jobb där jag inte behöver sitta hela tiden å som är väldigt fritt å typ 4-6 timmar om dagen så är jag mer än gärna villig att prova på ;) ;)


Idag känner jag mej lite piggare, men Simon är inte direkt så bra.. grönt snor som rinner å en jäkla hosta som kan väcka de döda.. så vi blir hemma imorrn å.

Lite feber har han å, inte mycket, men ändå.


Nä nu blir det en kopp te med min älskade snorunge.. å kanske det blir en macka å ;)

Översätt/translate

Presentation


Jag är en halvgalen mamma på 31 år som bor med sonen Simon i lilla Timrå. Här kommer ni att få läsa om mina ups and downs, kärlekslivet, om kärleken (eller ska man säga besattheten) till Mötley Crue.
Enjoy!!

Instagram

Instagram

Facebook

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards