Alla inlägg den 8 oktober 2013

Av Madde - 8 oktober 2013 23:12

Har ni nångång känt en sån obeskrivlig ångestkänsla utav att kliva upp på morgonen (då menar jag inte dagen efter)?
Imorse skulle jag iväg på jobbet, jag var pigg å utvilad MEN ångestklumpen kom å tårarna brände bakom ögonlocken när klockan ringde!
Men trots det så klev jag upp å for å jobbade, eller jobba å jobba... visade mej där iaf.

Strax före lunch började jag må sjukt illa, med frossa å ont i magen så det blev ingen lunch för mej.
Efter lunchen så hade vi inget att göra så jag la ner huvudet på bordet å tvärslocknade i typ en halvtimme pga illamåendet!
När det var dax att gå hem så var jag svimfärdig så jag var tvungen att köpa en loka på coop.
Har känt mej halv yr å skakis hela kvällen, precis som om jag vore bakis :/ Å såå trevligt å skönt är det ju inte.

Vet allvarligt talat inte om hur jag ska orka med en heldag imorrn om jag mår likadant som nu.
Men det måste ju gå.. på det ena eller andra viset..

Nu blir det sova, kanske det känns bättre imorrn.
Go'natt å pözz

Översätt/translate

Presentation


Jag är en halvgalen mamma på 31 år som bor med sonen Simon i lilla Timrå. Här kommer ni att få läsa om mina ups and downs, kärlekslivet, om kärleken (eller ska man säga besattheten) till Mötley Crue.
Enjoy!!

Instagram

Instagram

Facebook

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards