Alla inlägg den 4 oktober 2013

Av Madde - 4 oktober 2013 21:38

Olagligt att vara så här lycklig som jag är nu.
Visst ok, jag vill fortfarande ha ett fast jobb å allt det där men nu menar jag i privatlivet.

Har nog inte känt såhär sen Simon föddes.. verkligen som att allt kommer att ordna sej med hjälp av kärleken :)
Ibland så kan jag ligga i sängen å bara le för mej själv pga lyckan som sprider sej i hela min kropp å själ.

Det känns så bra å önskar att det kan bestå...

Älskar Niklas så sjuuukt mycket <3

Av Madde - 4 oktober 2013 15:02

Idag så byter jag verkligen bort mitt huvud mot nåt annat bättre!
Tror att det är 3 veckan med huvudvärk nu :( å blodtrycket är det inget fel på..
Blir det ingen förbättring så är det väl dax att fundera på en syn undersökning!

Idag så passade jag på att ringa om en ny praktikplats, men fick inget svar - är ju fredag å allt så det är ju inte så konstigt.
Så jag får väl fortsätta till veckan, funderar även på att ta en ledig dag för att ringa runt å kanske även åka runt å fråga om praktik.

Idag till middag blir det tacomys här hemma, med världens bästa älskling :) å jag tror faktiskt att det blir ett glas vin till.. har jag tur så försvinner huvudvärken med det ;)

Nämen om man skulle ta sej itu med disken!?
Typ orka inte alls.. men det måste göras *bläää*
Jag ska fan köpa en diskmaskin och en tvättmaskin så fort som jag får råd!

Översätt/translate

Presentation


Jag är en halvgalen mamma på 31 år som bor med sonen Simon i lilla Timrå. Här kommer ni att få läsa om mina ups and downs, kärlekslivet, om kärleken (eller ska man säga besattheten) till Mötley Crue.
Enjoy!!

Instagram

Instagram

Facebook

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards