Alla inlägg den 29 oktober 2013

Av Madde - 29 oktober 2013 22:54

Ligger i sängen å ska väl snart försöka mej på att somna.
Eller försöka, det lär ju funka på en gång, för idag/kväll har jag varit sådär torsdags trött trots att det bara är tisdag :(
Det känns som om ännu en förkylning är på gång åxå.. men det kan vara mina bihålor som spökar å.

Hm.. imorrn är jag ledig :) :) just pga att timråbo ska kolla å kolla vitvarorna å eftersom jag har våfflan så känns det säkrast om jag är hemma.. dessutom ska ju jag ringa runt å söka praktik.

Färgade eller blekte håret igår kväll :) Det blev jättebra å jag är super nöjd.
Tack älskling för hjälpen <3<3<3
Bild kan ni få imorrn, annars finns det en på min Insta men obs... jag är jäkligt osminkad på den bilden!!!

Nämen sova var det ju.
På återseende
//Pözz

Översätt/translate

Presentation


Jag är en halvgalen mamma på 31 år som bor med sonen Simon i lilla Timrå. Här kommer ni att få läsa om mina ups and downs, kärlekslivet, om kärleken (eller ska man säga besattheten) till Mötley Crue.
Enjoy!!

Instagram

Instagram

Facebook

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards