Direktlänk till inlägg 28 oktober 2013

98 onödiga fakta, i brist på annat ;)

Av Madde - 28 oktober 2013 16:30

Namn: Madeleine


Stjärntecken: Jungfru


Tre rädslor du har: Djupt vatten, skalbaggar... kommer inte på nåt mer.


Tre saker du älskar: Saker eller personer? Aja, Simon, kärleken och Mötley ;)


Fyra avtändande saker, enligt dej: Hehe.. vita vanliga kallingar är väl det enda.


Har du lärt dej ett nytt språk: Näpp


Har du en bästa vän: Ja..


Din sexuella läggning: Hetero


Din första dejt: OJ!!! Minns inte...


Hur lång är du: 1,65 ca.


Vad saknar du just nu: Att köra bil.


Vilken tid föddes du: 14.29


Din favoritfärg: Rosa och svart.


Är du kär i nån: Japp


Favoritcitat: Ingenting är omöjligt, det omöjliga tar bara lite längre tid!


Favoritplats: I armarna på min älskling såklart, men annars så är det Visby :)


Favoritmat: Stark med mycket vitlök ;)


Är du någongång ironisk: Ofta, men ingen fattar det..


Vad lyssnar du på just nu: Inget just nu, men annars brukar Mötley gå runt å runt ;)


Vad lägger du först märke till, hos en ny person: Sättet hur de beter sej.


Skostorlek: 38-4o.


Ögonfärg: Blågröna.


Hårfärg: Mörkblond just nu ;)


Favoritfärg på kläder: Svarta.


Har du busringt någongång: Näpp...


Vad är färgen på dina underkläder du har på dej: Vita å rosa.


Favoritfilm: Alla skräckisar ;)


Hur känner du dej just nu: Sjuk :( :(


Någon du älskar: Niklas å Simon <3


Din relationsstatus: Upptagen..


Din relation med dina föräldrar: Bra :)


Favorithögtid: Midsommar, bara för att det är mitt i sommaren :D


Tatueringar/piercingar du har: 6 hål i öronen, 1 i näsan och 3 tatueringar (kinesiska tecknet för vind, jungfrutecknet och Simons namn.


Tatueringar/piercingar du vill ha: 3 tatueringar till, Mötley Crue loggan, texten Kickstart my heart och V8 märket.


Hatar du å ditt ex varandra: Beror på vilket ex man pratar om...


Får du "godmorgon"-och "godnatt" SMS: Nä, inte nu för tiden.


Har du någonsin kysst personen du senast SMS:ade: Japp..


När höll du handen med någon sist: Igår kväll.


Hur lång tid tar det för dej att bli klar på morgonen: Ca 10min.

Har du rakat benen de senaste tre dagarna: Nää..   


Vart är du just nu: I mitt vardagsrum, i soffan.


Om du var full, vem skulle ta hand om dej: Den jag umgås med för tillfället.


Har du varit på ett bröllop: Japp, 3st.


Bor du med dina föräldrar: Näpp, har inte gjort på 10år.


Längtar du till nåt: Simon kommer hem från pappsen.


Känner du nån av motsatt kön som du kan berätta allt för: Japp..


Har du varit underviktig: Nä.


När kramade du nån senast: Imorse.


Vad skulle du göra om den senaste personen du kysste, kysste nån annan framför dej: Bli jävligt sårad..


Finns det nån du litar på, som du inte borde: Oja...


Något du inte gillar med idag: Min ryggvärk.


Om du skulle få träffa vem som helst på jorden, vem skulle det vara: Helst hela Mötley Crue, men måste jag välja en så blir det Nikki Sixx.


Vad tänker du på mest: Musiken..


Din konstigaste talang:???


Har du några konstiga fobier: Hatar att hålla på med kött som är rått.. uuuuääää...


Föredrar du att vara framför eller bakom kameran: Bakom.


Vad var din senaste lögn om: Hm???


Föredrar du att ringa eller SMS:a: SMS:a


Tror du på spöken: Japp..


Tror du på magi: Näpp.


Tror du på lycka: Hm.. både ja å nej.


Hur är vädret just nu: Mulet, men 10 grader varmt..


Vilken var den senaste boken du läste? The Dirt, nu läser jag The heroin diaries :)


Gillar du lukten av bensin: Jaa, ibland.


Har du några smeknamn: Madde eller Madelin.


Senaste skadan: Nacken å axeln.


Spenderar du pengar eller sparar du dem: Försöker spara.


Kan du röra din näsa med tungan: Öhh näää...


Är det nåt rosa i rummet där du är nu: Japp.


Favoritdjur: Hund, katt.


Vad gjorde du igår vid midnatt: Sov ;)


Vad tror du satans efternamn är: Nämen????


Vilken sång gör dej mest glad när du hör den: Hm.. många ju.


Hur kan man vinna ditt hjärta: Älska Mötley ;)


Vad vill du ha skrivet på din gravsten: Död med lycklig :D


Har du varit olyckligt kär: Ooooojaaaa.


Ditt favoritord: Skit.


En bra blogg du följer:?


Om hela världen lyssnade på dej, vad skulle du säga:?


Känner du nån som sitter i fängelse: Nää.


Vad har du för bakgrundsbild på datorn: Mötley loggan.


Har du haft sex: Öhhh, jag har en son på snart 4 år, så vad tror ni??


Har du köpt kondomer: Jaa...


Fått IG i ett ämne/kurs: Japp :/


Kysst en kille: Oja.


Kysst en tjej: Mm.


Kysst nån i regnet: Ja.


Haft ett jobb: Ja.


Lämnat huset utan plånbok: Ja.


Mobbat nån på internet: Näpp!


Haft sex offentligt: No comments :p


Rökt: Japp nån gång..


Druckit alkohol: Ja.


Är du vegetarian/vegan: Nä.


Varit inne på datorn 5 timmar i sträck: Ja.


Tittat på tv 5 timmar i sträck: Ja.


Varit utomlands: Bara Finland å Norge :(


Fått ditt hjärta krossat: Japp..


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde - 12 april 2014 14:59

Jag och lilleman har varit ute nästan en timme idag, synd att solen hann gå bort och det börjat blåsa, men det var ju kul att få komma ut en sväng :) Nu sitter han och kolla på Barnkanalen och har fikat ett sent mellis, eller som han sa: Mamma jag ...

Av Madde - 10 april 2014 11:52

Värken i min kropp känns som ilande knivstick.. har haft så nu hela tiden 24/7 i flera månader, förr var det bara efter ansträngning, men nu är det som sagt hela tiden :( Inte gör det bättre att det ska vara såå kallt åxå till råga på allt, men k...

Av Madde - 9 april 2014 16:15

Jag har inte dött, överlevde natten mot lördag, men har inte haft tid eller energin att blogga..   Men har iaf kommit på varför jag är så ofattbart rädd över att sova ensam; det har absolut inte nåt att göra med att jag är mörkrädd, för det är de...

Av Madde - 5 april 2014 01:45

Det där med att sova ensam är verkligen inte min grej det. Nu har jag ont i magen och känner hur tårarna inte är långt borta... :'( Hua.. Nä måste försöka slå bort det värsta och sova ett par timmar iaf. Skriver imorron om jag överlever natte...

Av Madde - 28 mars 2014 20:15


Idag har jag och Simon myst och varit på Birsta en stund i kväll med mina föräldrar. Vi skulle ju köpa nya gummistövlar och nya skor till lilleman, mamma köpte skorna och jag stövlarna (bra deal). Efter vi hade varit på Birsta så sprang jag in...

Översätt/translate

Presentation


Jag är en halvgalen mamma på 31 år som bor med sonen Simon i lilla Timrå. Här kommer ni att få läsa om mina ups and downs, kärlekslivet, om kärleken (eller ska man säga besattheten) till Mötley Crue.
Enjoy!!

Instagram

Instagram

Facebook

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards